Kızlar cocuklarımı esimi vs cok seviyorum ama hetkes cok sinirli gergin ve sevgi dolu olmadığımı söylüyorlar ben seviyorum sanıyorum ama sevgi dolu olmadığımı söylüyor herkes.. napmam lazım bilmiyorum, psikolog vs den baska önerisi olan varmı.. nasıl pozitif sevgi dolu olabilirim? Ben nasıl sevilir , sevgi gösterilir hic bilmiyorum …