gkkrraa tam bir çiğneme öğütme olmadığı için ve hala mide ve bağırsakları gelişim sürecinde olduğu için normal aslında benim kızımda 1 yaşına girmek üzere hala taze fasülye, domates, biber vs. yediğinde yuttuğu şekilde çıkarıyor azı dişleri çıkıp tam çiğnemeye başladığında ve mide bağırsak gelişimi de tamamlandığında düzelecektir🌸