etuerk Ben 19 yaşında geldim buraya İlk başlarda sokağa çıkmaya bile çok korkuyordum ve özgüvenim kesinlikle yoktu şu anki kendim olsa çocukken o süreçte kendim geliştirebildiğim kadar geliştirirdim Şimdi de çocuklu anneler için konuşma grupları varmış oralara katılmayı düşünüyorum Haftada bir gün en azından faydası olur Bir de burada yüksek öğrenim görmek istiyorum bu yüzden çok yüksek Dil bilgim olması lazım nereden tutsam elimde kalıyor