Kızlar kızım 14 aylık 3 gündür ateşi var ateş düşürücüyle rahatlıyor sonra tekrar çıkıyor duş aldırıyorm ama düşmüyor. 3 gün sonunda ateş düşürücü kullanımı pek önerilmiyor Dr a gittim hemen antibiyotik yazdı onu da hemen kullanmak istemiyorum ne önerirsnz :(