Azı dişlerinden dolayı 15-20 gün önce yanımıza aldık yatırdık sonra hastalık ateş antibiyotik derken iyice alıştı şimdi gece yanımıza sürekli gelip uyumak istiyo akşam yanında bizi arıyo ıyku saati uyuyamıyo gündüz daldığı halde hiç dalmamış gibi kafayı kaldırıp bakıyo ve oturup oyuna başlayabiliyo noluyo ben anlamıyorum nasıl olcak böyle normalmiidir ya