Arkadaşlar gece 1 kez ilk uyku derin olsun diye 60 ml mama yapıyorum. Bunu emzirme sonrası yapıyorum tabiyki bazen bitiriyor bazen kalıyor.
Sorum şu ki sabah sağım yapıp dolaba atıyorum bazen. Bunu akşam çıkarıp mama için kullansam, içine hafif ısıtmak için sıcak su damlatsam olur mu?
Yada ısıtmanın başka bir yöntemi var mı 🫢