Merhaba oğluma genelde hep civilden alırım ama kalıpları hep küçük olur biliyorum ona göre alırdım ama geçen gün 18-24 ay uzun kollu badi aldım 2-3 yaş olanıyla ölçtüm aynıydı boyutları acaba yeni sezonda civil kalıplarını mı büyüttü fark eden var mı yeni alışveriş yapan ?