Ya lütfen böyle bir deneyimi olan varsa söylesin artık hem fiziksel hem psikolojikmen çok yoruldum.. Arkadaşlar sütüm var, beslenmeme dikkat ediyorum sık sık et/ tavuk yiyorum, devamlı kuruyemiş yiyorum, tahin pekmez ve boool su ve booll kompostu içiyorum. Süt sağıp dolaba koyduğumda sütüm yağlanıyorda yani aşırı olmasa da yağlı bir sütüm olduğunu düşünüyorum. Sorun şu ki bebeğim 22günlük ve memede 30-40 dk da emse bir türlü doymuyor. Emerken bende memenin üst kısımlarından sıkıyorum hafiften ki süt ulaşsın diye ama memeden ayrılınca hep aranmaya devam ediyor. Durmadan emziriyorum ama biberonla süt verdiğim zaman anca doyduğunu hissediyorum öyle de gözüküyor.. neden memede doymuyor anlamıyorum bakın tam 5 dk önce sağım yaptım çünkü meme emdi emdi doymadı üstüne biberonla süt verdim öyle uyuttum ancak. Neyse göğüslerim doluydu bende sağım yaptım sağ memeden 120ml sol memeden 150 ml süt çıktı. Yani makina ile sağım yaptığımda böyle çıkıyorsa bebeğim emdiği zamanda da süt gelir dimi? Napıcam böyle ben emzirmeyi çok istiyorum emziriyorum da ama memede doymuyor kızım…