bebek2anne1 mama kolaylık diyenler utanır mı bilmem 🤦🏻♀️ valla çok üzülüyorum. 4 ay içinde 2 kere zam hiç normal değil. Yılbaşında tekrar zam. Ana besini bebeklerin bunlar, olmasa da olur denmiyor. Bu kadar erişilmesi zor olmamalı. Aptamilin fiyatlarını bilmiyorum ama gram daha çok olan paketler bir tık daha uyguna geliyor. Bizde başlarda 350 Gr teneke kutu alıyorduk, marketlerde de Max 600 gramlık vardı. Sonra 800lükleri gördük. Daha uyguna geliyor. Aptamilde de vardır mutlaka bu şekilde diye düşünüyorum