Merhaba Arkadaşlarr🤍Haftaya tam 18 saatlik otobüs yolculuğumuz var. 5 yaşında kızım ve yeni 2 yaşına girmiş bir oğlum var. Çok stres yapıyorum otobüsle, çocuklarla birlikte uzun yolculuk gibi bir tecrübem yok. Oğlum çok enerjik bir çocuk malum 2 yaş yerinde durmuyor. Ben kalabalık ortamda çocuk ağlar durmaz vs diye çok stres oluyorum. İnsanların bakışları söylemleri vs beni şimdiden tedirgin ediyor. Eşim sıkıntı olmaz ben oynatırım oyalarım onu kimse bir şey diyemez çocuk bu sonuçta diyor ama bilemedim. Çok kararsız kaldım. Biletler hazır zaten otobüsle gitmemizin sebebi eşim. Kendisi şoför, bizim gideceğimiz sefer de muavinlik yapacak çoğunlukla. Sticker kitaplar aldım yolculuk için. Çocukları oyalamak için ne tür şeyler tavsiye edersiniz. Bir de bez değişimi vs nasıl yaptınız? Çokca tecrübelerinize ihtiyacım var🥺Çokk teşekkürler şimdiden.