cLearQueen 1 yasinda kızım emekleyerek evi dolaşır, tutunup dizlerinin üstüne kalkar ama tam kalkamaz sıralama yok ben koltugun kenarında tutarsam ayakta durur yürüme yok. Sıralama olmadan yürüyebilir mi ne yapmaliyım sizce fikri olan var mı siralama şart mı ?
momas cLearQueen sıralama dediğin koltukta sıralama sanırım. İlk öyle başlıyor aslında hani öyle öğreniyor yürümeyi sonra bi yerden bi yere gitmeyi deniyor.
Tugcebb cLearQueen nerdeyse 8.9. aydan beri sıralama yapıyor. 13 aylık yürüme yok. Yürüme arkadaşıyla her yeri geziyor. Önüne bir şey çıksın kaldırıp üstünden geçiyor 😂 ama desteksiz yürüme yok. Tüm bildiğimi unutturdu. Sıralama yapınca yaşına yürür sanmıştım ben. Bazı şeyler gerçekten her bebekte bilinene göre gitmiyor. O yüzden ne yapılır onu da bilmiyorum artık. Zamanını bekliyor diyebiliyorum sadece 🌸
ikikedibirbebek cLearQueen endişenizi anlıyorum (bende konuyla alakalı doktora götürdüm yürümüyor diye 🙈)ama doktorlar 18. Aya kadar bekleyin diyor koltuk altlarından tutup destek olabilirsiniz benim kızım da 13 ay 9 günlükken yürüdü birden kendisi kalktı sıralama vs vardı bizde eşimle destekliyorduk karşılıklı oturup bi bana bi eşime doğru yürütmeye çalışıyoduk 2-3 gün sonra kendi kalktı :)
cLearQueen momas anladm kuzum hic siralamaya niyeti yok dizlerinin ustune anca kalkiyo yani anlamadım gitti
Retzja Sıralamayla pratik yapıyorlar. Her bebek sıralama yapmaz. Bazıları direkt yürümeye başlar. Ama çoğunlukla çoğu bebek önce sıralar.
cLearQueen Retzja evet siralama yurume alistirmasiymis aslında ama bilemedim benimki siralama yapmiyor biraz tembel herlade ama bi sorun olsa emekler miydi bilemedim
momas cLearQueen olabilir canım geç yürüyebilir 18. Aya kadar vakti varmış oturması da geç oldu diyordun ama bak oturuyor artık
Retzja cLearQueen Emekleme de bir basamak değil aslında, emeklemeden direkt yürüyen bebekler de var. Zamanını bekliyor annesi 🥹
cLearQueen Retzja insallah oyledir canim. Farkli sebeplerden o kadar cok doktora gittim ki bu yuzden noroloji fizyoterafi falan gitmek istemiyorum