Merhabalar çocuğum 15 aylık uyku saatleri düzenli ama gece 3-5 kez uyanır. Kucakta uyutmaya alıştırdığımız için ben artık çok zorlanıyorum. 11 kg oldu ve taşıyamıyorum yatakta yatırdığımızda kıyametler kopuyor yatıramıyoruz ve bir tek bana ve babasına yapıyor. Bakıcımız var onunla yatakta piş pışlayarak uyuyor. Artık çok yoruldum ama ne kadar sabretmem gerektiğini bilmiyorum. İnanın yatakta yatarak uyutmaya çalıştım her akşam iki 3 saat kıyametler kopuyor sonrasında ben dayanamayıp kucağıma almış oluyorum yine. Bu çocuk ağlaya ağlaya alışacak mı böyle bir döngü yaşayan ya da uyku eğitimi alan tavsiye eden var mı?