Senasmyye Arkadaşlar bebeğim 4 aylık bu aşıyı yaptırıcam ama yaptıranlarınız var mı nerede yapılıyor ne yapmam gerekiyor biraz bilgi verir misiniz? Ben sakaryada yım burada yaptıranlar var mı?
Oflu61 Senasmyye İlk dozu 3.ayda yapılıyor. Geç kalmışsınız galiba ama siz yinede sorun belki yaparlar
Defneannesi_ Senasmyye canım geç kalmışsın ilk dozu 2 yada 3. Ayda ben 3. Ye birinci doz 5. Te ikinci dozu vurdurdum.yine de doktorunuza danışın
Deletedmom322 Senasmyye 2 marka aşı var, rotateg ve rotarix diye. Rotateg 2-4-6 diye biliyorum, rotarix de 3 ve 5 aylarda oluyo. Sanırım geç kaldınız.🤷🏻♀️
simgecan Deletedmom322 6.ayda çocuk felci aşısı olduğu İçin sağlık ocağında , doktorlar denk getirmek istemiyor 5.ayda yapıyorlar
Bernauslu Senasmyye 2. Ay da yaptırdık biz 2-3 ve 4. Aylar olacak dedi doktorumuz. Hastanemiz de yaptırdık 220 liraydı.
simgecan Senasmyye rotarix marka aşı 3.ay ve 5.ayda yapılmakta bir de rotateg marka aşı var o 3.4.5.ayda yapılmakta eczaneden alıp hemşireniz yapabilir ya da özele doktora gidiyorsanız kendisi yapıyor
Emeliss Senasmyye rota 2 doz olarak 2-4ay ve 3-6 ay şeklinde yapılıyor ilk dozu yaptırmadıysanız geç kalmışsınız doktora bir danışın