Çok geçmiş olsun. Umarım bir daha böyle bir tehlike yaşamazsınız.
Hemen her yemeği eline vermeye çalışmakla birlikte salatalığı vermekten ben de imtina ediyorum. Hoş, yemeyi reddediyor da. Çünkü dişleri çok geç çıktığı için henüz çiğnemeyi tam bilmiyor; ön kesicilerle koparıp ağzında çeviriyor ve salatalık damakları ile ezmeye pek uygun bir yapıda değil. 14 aylık benimki de. Hangi bebek kaç aylıkken diş çıkardı, bir tehlike atlattı mı, bu gibi bilgileri edinmeden yorum yapmak, alay etmek çok yanlış. Güzel fikirleriniz de ziyan olmasın hem.