Üniversiteden mezun oldum eve geldim özelde bir işe girdim çok az alıyordum zaten onunla da çeyiz falan alıyordum. Keşke diyorum oturup kpss çalışaydım evlenmeden şöyle bir 3-4 sene kendi kazandığım parayı yeseydim gönlümce gezseydim. Şimdi iki çocuk var şükür iki kızımı da çok seviyorum tabi ki iyiki varlar ama biliyorsunuz işte anlatmaya gerek yok. Hele 2 çocukla özgürlük alanın o kadar yok ki. Ne bileyim 25imde evlendim 29umda evlensem de olurmuş yani🤣 bazen tvdeki insanlara bakıyorum ve diyorum ki canları isteyince istedikleri vakit dışarı çıkıyorlar isterlerse eve hiç gelmiyorlar ne büyük lüksleri var insanların 😃😃