Merhaba, bebeğim 14 aylık olmak üzere Çankaya bölgesindeyim. Bu taraflarda oyun grubu deneyimleyen oldu mu? Daha önce bu bölgede olmasa bile başka semtlerde oyun grubuna götürüp memnun olanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirm. Haftaiçi çalışıyorum haftasonu en azından arada bir çocuğumla birlikte bir etkinlik olsun istiyorum.