busmah61 benim kızım da şu an sarılık, emzirdikten sonra mama takviyesi yapıyoruz içebildiği kadar içiyor. (Doktor içebildiği kadar içsin dedi)
Düzgün ememiyor çoğunlukla mama içiyor bu yüzden. Sağarak arttırmaya çalışıyorum sütü, pes etmeyin. Zaten sağıp veriyormuşsunuz kaşıkla falan başa çıkılmaz. Emdikten sonra üstüne 60cc kadar mama da içiyor 6 günlük daha.
Yarın tekrar doktor kontrolü var. 2 günde bir çağırıp kandan değere bakıyorlar.