Esil 2.ay aşısını yaptırırken yaptırdık hiç bir Zararı hiç bir yan etkisi yok tam tersi yaptırmassanız çocuk ölümlerine kadar gidiyor ablam ilk çocuğunda yaptırmadı ve zehirli ishal oldu erken teşhis edildi Allahtan..erken teşhis edilmesine rağmen bir buçuk yaşında bebek 3 gün hastane de yattı 3 gün serumla tedavi edildi..onun stresi çok büyük inanın..aşıyı yaptırmak ise 10 sn sadece