Ay ben bugün uykuya yenik düştüm.Sabah 7de ayaktaydım hep.Çünkü küçük oğlum gece geç yattı.Sabah gözümü bi açtım 8e çeyrek var.Büyük oğlumu kaldırdım. O giyinirken ışık hızıyla tost yaptım okula gönderdim.Sonra tekrar uyumuşum.Normalde çayı demler eşimi beklerdim.Eşim gelmiş banyo yapmış.Direk uyuyacam dedi.Bende kalktım yatakları düzenlendim,bulaşık yerleştirdim küçük oğlum kalktı ona 2 yumurta yaptım,yanına kaşar peynir,salatalık doyurdum.Balkonu ve tuvaleti yıkadım.Şimdi bi kahve içecem.Evi dünden temizlemistim rahatım.1′den sonra kahvaltı hazırlar esimi kaldırırım.