Merhabalar oğlum 7 ay 13 günlük. Ek gıda sürecine başladığımdan bu yana artık mama istemiyor geceleri uyku arasında içiyor ama gündüz asla içmiyor. Daha 7 aylık olduğu için mama+ ek gıda olarak devam etmem gerektiğini düşünüyorum acaba mamayı mı sevmiyor artık başka mama mı denemem gerekiyor onu da bilmiyorum ayrıca kilo alımı da çok yavaş 7.5 kilo kendimi yetersiz hissediyorum nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum aynı durumları yaşayan varsa aydınlatabilir mi?