Arkadaşlar kızım yaklaşık 2 aydır gündüz uykusu pek yapmıyor. Mesela bir uyurdu en az 2 saat ama son zamanlarda sadece öğlen uyuyor ve o da yarım saat. Gece uykusu iyi tabi akşam dayanamıyor 7 de uyuyor sabah 6 buçuk 7 gibi kalkıyor. Bundan dolayı gündüz uykusuna çok ihtiyacı mı olmuyor acaba. 14 aylık bu arada. Sizin bebişler nasıllar bu aylarda