incikcb Kızlar merhaba, Şuan saat 5 gece 3 ten beri sürekli ağlıyor emmek kesinlikle istemiyor 3ay 26 günlük atak dönemine mi girdi acaba ? Bu süreci nasıl geçirdiniz ne yapmalıyım yardım lütfen
ayliz4555 incikcb Benimde 2 ay 8 günlük aynı şekilde aglıyor susmuyor altını açınca tek duruyor kapattığım an gene başlıyor ağlamaya pişik falanda değil baktım kremde sürdüm hatta pişik olur kremi erken sürdüm aynı altı açık olacak öyle duruyor 😂
sumeyye_emre incikcb 4 ay atağı başlangıcı galiba bizimde o zamanlar olmuştu bir veya iki hafta sürermiş bizde 1 hafta zorlamıştı
ElisaMom___ incikcb atak bizde 3bucuk ay civarı başlamıştı aç olsa bile emmemek için mememe vururdu bağıra bağıra ağlardı uykuya direnirdi bende uyuduğu zaman emziriyordum