Ay kızlar mahvoldum vallahi billahi kaç yaşına geldi hala gece 203737373 kez uyanıyor yanıma gel diye yatağımda yatmayı özledim 😩
Geçen sene bez vardı hep sızıyordu şimdi bezi bıraktık 7 ay oldu nerdeyse ama gece altını ıslatıyor inanın 3 kez çişe kalkıyoruz buna rağmen olıyır yatmadan çöm bir şey içmiyor kiii zaten gün içerisinde de o kadar çok çişe gidiyor ki gerçekten bezmiş durumdayım çözümünüz var mı bu duruma yaşayan annelerim den tavsiye bekliyorum
(Yarın bir idrar tahlili verdircem)