mebsa selam, kefiri denediniz mi? Benim 3 aylık bebeğim de haftada 1 kez kakasını yapıyor baştan beri. Bir sıkıntı yaşamıyordu yaparken, ama bu defa 9 gün oldu, ilk kez fitil uygulamayı düşünüyorum (dr’umuzun önerisiyle). Çünkü bu defa çok ıkınıyor, zorlanıyor ama yapamıyor. Bu arada ben de kabızım uzun süredir. O yüzden kefir ilgimi çekti. Sadece anne sütü benim bebeğim de.