Bugün tam doğum günü. 1 haftadır ishali var, ama gün içinde gayet neşeli. Atak yüzünden inatları falan var sadece. Tahliller de temiz çıktı şükür.
Dünden beri de sümüklendi yavrum. Bir de bi türlü patlamayan bi diş var.
Heer şey üst üste geldi, gece uykuları 12-1 civarına sarktı iyice. Bi de uyuduktan yarım saat sonra çığlıkla kalkıyor. Bu saate kadar (saat 3) tam uyutamıyoruz. Gözleri kapalı ama hep ağlama halinde. Şimdi mama verdim inşallah dalmıştır gerçekten emin bile değilim. Burnu akıyor diye bugünkü heralde ekstra oldu. Ama çözüm bulamıyorum rahatlacak. Sümüğü durana kadar uyumayacak mı bu çocuk? Siz napıyosunuz burnu aktığında?