anaoana Selam anneler, bebeğim 26 günlük altını değiştirirken kıyameti koparıyor kıpkırmızı kesiliyo katılarak ağlıyor. Mümkün değil yatarak altını değiştirmek ve kıyafetini giydirmek normal midir ne yapmalıyım ?:((
yanissa anaoana neredeyse 2 aylık olacağız ilk doğduğu zamandan beri aynı sorunu yaşıyorum altını değiştirirken emzik veriyorum yada çok ağlamaya başlarsa kafasını hafifçe kaldırıyorum geri yatırıyorum bez değişme süremiz uzadığı için bazen çiş kaka kazaları yaşıyoruz 😂 bazende çok hızlı değiştirmeye çalısıyorum bezi yarım yamalak bağlayıp daha sonra düzeltiyorum. Eğer bir çözümü varsa burada bekliyorum 😅
bartubebek anaoana benim bebeğimde 28 günlük bu yüzden ilk doğduğundan beri aynı problemi yaşıyoruz alt değiştirmek olay oluyor bu yüzden her seferinde cıs ve kaka problemi yaşıyoruz
anaoana Gazı olduğunda mümkün değil yatıramıyorum zaten ama çok çaresiz kalıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum psikolojim alt üst oldu bez değiştirmek en büyük korkum
ebru_beren Benim kızım da 47 günlük alt değiştirken çok ağlıyordu emzik çok işe yaradı verince susuyor hemen
ozgennk Bebekler çıplak durmaktan hoşlanmazlarmış bir yerde dinlemiştim benim oğlum da 52 günlük oldu yeni yeni ağlamayı kesti altını değiştirirken hatta şu an altını açtığımda ağlıyorsa bile susuyor rahatlıyor bence ilk zamanlar çok normal