tamamdanolmuss Benimde surekli oluyor oglum duzenli emmiyor sagiyorum ama surekli sisiyor hatta enfeksiyon kapmisligimda var. Genel cerraha da hem randevu bulamadim hemde oglum sarilik birakip da gitmek istemedim. Sicak su denedim, yesil sabun dediler yaptim her seyi yaptim ama tikaniklik acilmadi kayinvalidemde eskilerden memenin ucunu tutup asagi dogru sert bir sekilde cekiyorlarmis cok canim yandi ama acildi her defasinda 3 kez ve gunde 3 defa yapti sicak su torbasi veya dusa girip sabunla masaj yapıp sagdim. Sonra hemen buz uyguladim bu sekilde duzeldi ama sürekli ayni durumu yasiyorum. Ama benim bebegim emmiyor sagma makinasiyla da sanirim cok sagdigim icin fazla uretim var ve gece 3 saatte bir sagmadigimda direk tikaniyor