symstf Arkadaşlar daha önce mustela kullandım fakat bizi mahvetti. Bepanthol de pek işe yaramadı. İncia kullanıyordum ama internette satışı mı kalkmış anlamadım bulamıyorum. Bana pişik kremi önerir misiniz?
MiracAlpinveUmutunAnnesi symstf Sudocrem ben memnunum. Oğlum ilk doğduğunda çok pişik olmuştu. Şuan 8 aylik halen kullaniyoruz bitmedi. Uzun süre gidiyor
biricik9 symstf arko krem yeşil tüplü olan koyu kıvamlı foto çekip atarım çok iyi etrafımda kim kullansa memnunlar
Minigim38 symstf ben bepantolden memnunum 3 yaşına girecek diğer hafta hafif kızarsa bile sürüyorum anında geçiyor
Gokturkmom symstf Arko nemin yeşil kremi var birazdan görsel ekleyeceğim kanayan pişiği bile geçiriyor.
symstf MiracAlpinveUmutunAnnesi sudocremin bir ara içeriği çok teöiz değil diyorlardı o yüzden tereddütte kalmıştım.
biricik9 Gokturkmom çok güzel bir krem bayılıyorum bende kime tavsiye ettiysem memnunlar hemde fiyatı da uygun
slnpkmm goldengate symstf trosyd pişik olunca ince tabaka artı sudocrem sıva şeklinde pişik geçince sadece sudocrem cildiye sudocrem öneriyor sakıncalı olsa doktor önermez doktorun önerisidir bu söylediğim sırf minicik bir pişik için doktora gittik doktorda çok gülmüştü valla :)
biricik9 symstf anladım ne yapıyor mesela benim oğlum apotik cildli alerjik bir bünyeye sahip bizde problem olmadı
Gokturkmom biricik9 bephantol aldım hiç bi işe yaramadı çok kızarık pişikleri geçirmiyor hafifse geçiriyor ,kuzenim önermişti bana da çok memnun kaldım bittikçe stok yapıyorum 🥳