hayrunn ben ilk gece de hamile kaldım direk yumurtalıklarım çok güzel dedi doktorum sorun yok ama hiç acimiyor bu bir gerçek sadece iğne vuruyolar gibi kolum sadece o bölgesini uyusturuyolar o kadar ama yalan söylemiyim ben takıldıktan ertesi gün çok iş yaptım ağır kaldırdım koltuklarimi falan ozamn 2 3 gün çok ağrıdı Ağrı’da kolunun üstüne yatarsın tutulur ya öyle bir agriydi ama işlem başarılı çok iyi tek sıkıntısı adet düzeni ve çokluğu ben çok korktum vajinal spiral den yapamam ben dedim bunu yaptırdım ozamn Ocak ayında 5 bin verdim ben şimdi kaç bilmiyorum