ekimroad Kızlar, kış geliyor. Bebeğime nasıl kıyyafet almalıyım? İlk kez kış geçireceğiz inşallah. Tam olarak bilgim yok, yorumlarınızı bekliyorum.
1tosbikinannesiyim ekimroad tulum alacaksanız çıt çıtlı almayın aralardan hava alıyor diye sinir olurdum en iyisi fermuarlı olanlar 😂 benim bebiş 1 yaşında oldu ama ben geçen kış bunu yaşamıştım
hayrunn ekimroad ben en çok patikli takımları sevdim:) uzun vadede kullanılmıyor ama benim bebeğim biraz tombik bir bebek ne zaman patiksiz giydirsem hep çorap sıkıntısı yaşadım ya sıktı ya ayağında durmadı:) benim favorim patikli olanlardan yana tulum ya da takım farketmez alırken ona dikkat ediyorum :)
Gokturkmom ekimroad patikli almayın kesinlikle birden büyüyorlar kısa süreli kullanıyorlar 🥲Kadife takımlar çok güzel oluyor ya da çoraplı pantolonlar 🥰 LCW den almıştım 4 aylıkken bedeni büyüktü şuan oğlum 10 aylık olucak yine giyiyor 😂😂
ekimroad Bir farklı konu /İçinden kısa kol zıbın giydirip alt üst takım gibi de giydiriyoruz sanırım çocuğa.
Gokturkmom ekimroad Evet olabilir yine de bi kaç tane uzun kollu alın dışarı çıkarken falan giydirmek için🙃
hayrunn Gokturkmom siz baya geçim annesisiniz :) annem sizi görse “işte bu ya” sevinci yaşardı ;) şu patikli tulumlar yüzünden adım müsrife çıktı ;)
Gokturkmom hayrunn Üzülüyorum dışarısı aşırı pahalı iki gün giyip küçülüyor eskimiyor bile ☺️ bide biraz hareketlendiklerinde patik çocuğu çok geriyor bence 🥰Aslında patikli tulumları seviyorum ama ilk zamanda ilk aylarda kullanışlı oluyor sadece🤩
hayrunn Gokturkmom bizde yolun başında sayılırız 4 aylık benim kızım henüz gerecek kadar hareketlenmedik :) diğer dediğinize hak veriyorum ama gereksiz pahalı ortam