mommy95 Bende sizinle aynı durumdayım.Kızım 3-4 aylıkken meme reddine başladı.Ortamı değişince asla emmiyor.Hep kendi odasında emziriyorum,müzik ,tv vs ilgisini çeken şeylerin yanında emzirmiyorum.Şuan 9ay 12gğnlük.Büyünce meme reddi azalır diye tahmin ediyordum daha çok arrtı.Şimdide etrafı izliyor ,herşeye dokunuyor emmiyor😅😅😅Küçükken ayakta dolaşarak emziriyordum.Şimdi işe yaramıyor.Bazen yastıklarla sıkıştırıp bir köşede emziriyorum😅Açlıktan ağlıyorlar ama emmiyorlar çok garip.Şimdi biraz memeyi yeni farketmeye başladı .Sanırım diş ağrısı da oluyor ondan da reddediyor.Bazen çok güzel emiyor .Bazen istemiyor.Bizimki ek gıdaya çok istekli onları yemek istiyor hep.Yalnız değilsinz