Merhaba arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık oto koltuğu bakmaya başladık artık pusete sığmıyoruz mecbur kucakta gidiyoruz ama bir an önce de alıştırmak istiyorum koltuğa bir çok çeşit var kafam haliyle Allak bullak 🫠 Kendim aktif araç kullanan biriyim öyle dimdik kazık gibi duran koltuklardan istemiyorum 😅 yatsın uyusun rahat etsin 360 özelliği olanlardan yani , fiyatlar çok değişiyor neye göre değişiyor hiçbir fikrim yok 5 bine de var 25 bine de en kalitelisi olsun gibi bir gayem de yok açıkçası kullanışlı işini görsün bebiş rahat etsin yeterli . Var mıdır kullanıp memnun kaldığınız markalar 🙃🙃