ipeksiiimom burcen bizim tulumla bi türlü yıldızımız barışmadı bebekliğinden beri hep göğsü soğuk oluyor farklı toglarda da aldım ama durum değişmedi
cokbilmismom burcen polyester değilde yüzde yüz pamuk uyku tulumu. İçi elyaf olanlar terletiyor onlardan almayın
esm15 KaraKedi ipeksiiimom ebebek uyku tulumu çok memnun kaldım 4 buçuk aylık bebeğime 1 yaş aldım bol ve uzun geldi bilerek öyle oldu üstünde ağırlık oldu yorgan tarzı bir hava oluşturdu her yerini mükemmel bir şekilde kapatti ve asla terletmedi içi yumuşacık
ss54 cokbilmismom ben LCW’dan aldım dışı pamuk içi polyester. 2 kez giydi terlememiş gibiydi ama sizin bahsettiğiniz nasıl? Hangi marka?
ipeksiiimom esm15 ben de e bebekten almıştım ama kızımı en incesi bile terletiyor sonra soğuyunca üşüyor
gulefsan1 Ben de uyku tulumu giydiriyorum ama üşüyo yani. Belki 2-3 binlik en kalitelisini almak lazım bilmiyorum ama uylu tulumu üzerine battaniye vs örtüyorum yine
ikiierkekkannesii burcen ilk oğlumda uyku tulumu kullandık. Hiç üşümüyordu. Yorganı üstünden atıyordu surekli kalkıp örtmek zorunda kalıyorsunuz
Nova burcen Yaş 3 hala uyku tulumuyla devam. Üst açtı mı diye stres olmaktansa. 0-6 ay için zaten kesinlikle uyku tulumu derim.
pozitifzey burcen kesinlikle uyku tulumu konfor yanı çocuklar için ben e bebekten 2.5 tog kullanıyorum doğru doğalı çok memnunum bu sefer trenyoldan aldm memnun kalmazsam yine e bebekten devam edicem