Oğlum 3 yaşında ve acayip derecede vurma ve ısırma huyu var. Bana babasına teyzelerine ve anneannesine çok yapıyor. Güzel güzel oyun oynarken bile bir anda vurup yada ısırabiliyor ve çok hırçın artık dışarı çıkmak istemiyorum kafayı yemek üzereyim çocuğu böyle olan var mı ?