Elektronik eşyalarda açıldığında iade olmuyor. Eğer bir sorun varsa servise gidiyor servis size rapor yazıyor karar ne verilirse. Eğer tüketici hakem heyetine giderseniz sonuç alabilirsiniz daha önce telefon almıştım telefon açıldığında cihaz ekranında sorun vardı Apple servis tamir edeceğini söyledi fakat ben istemiyordum tüketici hakem heyetine başvurdum. Oradan da yenisiyle değişim kararı çıktı ve gidip yenisiyle değişim yapıldı.