2 yaşında ben dişi çıktığı zamanda rocs fırça ve diş macunu seti almıştım muz püreli olandı . Fırçayı değiştirdim sadece macun da az kaldı yeni alacağım. . İlk dişlerde genelde hep 1 yaşa gelene kadar silikon parmak fırça ve su ile fırçalardım bide geceleri uyumadan önce bazen gündüz de diş ağrısı olduğunda tetagil tozu direk ağza döküp fırçalar gibi yaparım rahatlardı . Şu anda 2 yaş neredeyse tüm dişleri çıktı . Artık kendi fırçalamak istiyo ama genelde fırçayı ağızda bekletiyor emiyo suyunu genelde ben yada babası yapmaya çalışıyoruz fırçalama işini yoksa izin vermiyor 😆 3 yaşa kadar alırsam yine rocs yada siveno alırım agarta nın da çocuk macunu yorumunu okudum iyi gibiydi ama emin olamadım. .