Zynpsare 6,5 aylık bebeğim saat başı uyanıyor bazen de 2saatte bir emerek geri uyuyor gündüz zaten çok kısa uyuyor bir de gece böyle olunca çok yorgunum açlıktan mıdır desem yiyip yatıyor en azından başta biraz uzun uyur o da olmuyor 😔
selins1 Zynpsare aynı şeyleri yaşıyoruz ne gündüz uykumuz var ne gece her saat uyanıp emmek istiyor benimle uyuyor beşiğe koyduğum an ağlıyor çok yoruldum çooook
ozgecam Zynpsare Bizimde aynı 4. Aydan beri aşırı zorlu geçiyor, şimdi de mama içmiyor. Diş mi çıkartacak diyorum ama görünürde bir şey yok sürekli bir memnuniyetsizlik
semaxgms 7 ay 11 günlük hala ayni sekilde devam ediyoruz 6 aylikken baslamisti bizdede ne uyku kaldi ne baska bisey tükendim..