Mediha123- Ücreti geciktirince ödemeyince ne oluyor hiç tecrübe eden var mı ? Kayıt siliyorlar mı ? Mantıken borçlanmış oluyoruz sistemden ödeniyor sonuçta ama yine de bir sormak istedim. Bir dahaki ay ikisini birlikte ödemek istiyorum mümkün mü bilen var mı