Momandbaby
Benim oğlum da bu tanıyı almış bir çocuk. Ritalin kullanıyor oğlum. Daha önce sınavlara çalışırken ben de kullandım ve kırmızı reçeteli bir ilaç. Bir boşanma davam oldu ve bu ilacı kullanmam etkiler mi dedim doktora, doktor kesinlikle etkilemez dedi. Başka şeylerden örnek veriyorum ki biraz kafanızda oturtun diye ve gerçekten de boşanma davasında bunun hiçbir konusu geçmedi. Kırmızı olsun, yeşil reçeteli olsun zaten ilaçlardan anneler olarak biz endişe ediyoruz ama olaya biraz da geniş açılı bakılması gerekiyor. Oğluma da ilacı yazarken doktor kolluk kuvvetlerinde sorun çıkarabilir bunu belirteyim dedi zaten polislik askerlik ya da sahil güvenlik gibi mesleklerin dışında da birçok meslek var. Ben de bu ilacı özel de alsak sorun çıkabilir değil mi dedim doktor da olabilir de olmayabilir de dedi çünkü eğer hiç ilacı kullanmazsak bu çocuklarda doğru düzgün iyileşme görülemiyor. Doktor dedi ki özel bir alsanız bile zaten muayene edilir ki kolluk kuvvetlerinde alım için muayenede oluyor. Zaten her tarafın sistemi farklı hiç rapor almış muayene esnasında sorun çıkanı da almıyorlar ya da düzelmiş görünce muayene de de sorun olmazsa alıyorlar. Ama bunlar dediğim gibi belli başlı mesleklerde geçerli. Sizin çok ileriye değil de çocuğun biraz önüne bakmanız lazım ki akademik olarak güzel ilerleyebilsin. İlacın bir kısa vadeli bir uzun vadeli etkisi var kısa vadeli gördük ama uzunu daha göremedik. İlacı sadece okula gittiği zamanlarda veriyorum ve ilk günden etkisini gösterdi ilaçtan önce ortak dikkati olmayan çocuğumda bayağı büyük bir ortak dikkat gördü öğretmeni ilacın dozu arttıkça daha da iyi olduğunu söyledi. Bahsedilen kalp sorunu her çocukta olmaz ki zaten doktor bunun öncesinde herhangi bir rahatsızlığı var mı diye de söyleyecektir size. Belki de çocuğunuz akademik olarak çok iyi ama o ortak dikkatini toparlayamadığı için sanki gerideymiş gibi görülebilir. İsterseniz ilacı parayla da alabilirsiniz. Ama ilaca karşı herhangi bir yan etki göstermeyecekse çocuğunuz mutlaka kullanmaya bakın. Başta ben de ilaçtan korkuyordum çevreden durduğum kadarıyla, ama baktım olmadı kullanmaya başladım şu an iyi ki diyorum .