3 yaşta bir uyku gerilemesi mi var bunu yaşayan bir tek biz miyiz ? Yenidoğan dönemi gibi olduk gece 2 3 kez ağlayarak uyanıyor yanımıza geliyor sende benimle yat gibi gibi sabah oluyor inanılmaz yorgun hissediyorum birde çalışıyorum artık halim kalmadı. Kreşte gündüz 2 saat uykusu var onun dışında akşam 9 da uyumuş oluyor sabah 7 buçuk gibi uyandırıyorum gündüz uykusunu kessem akşam 9 a kadar duramayacak. Nasıl olacak böyle tecrübesi olanlar bilgilendirebilir mi ?