Bence almayın
Çoğu kişiden dinledim Sirke içiyorsunuz mide gastrit reflü gibi sorunlar yaşar
Sirke içmeyle zayıflama olmaz doktorlar bile diyor
Biri şeker hastası bile içer demiş baya linçlenmişti sana güvenip Bi hasta alsa şekerden ölür gider nasıl içsin diye
Zühre Ana komisyonu 100 de 100 açmış o yüzden önüne gelen tanıtıyor öyle olmasa yapmazlardı zaten Bi fenomen itiraf etmişti
Hatta eda sakız açık açık fenomen arkadaşıma güvenip aldım sabaha kadar mide ağrısından öldüm böyle bişey içilir mi diyordu