Uuy geçmiş olsun ben çok fazla grip olmuştum doktorum asla izin vermemişti grip ilacı kullanmama ıhlamur ballı süt tavuk suyu çorba vs iç demişti doğal yollarla atlatmaya çalışın bence. Bikere tansiyonum çok yükselmişti hastanede mecburen ilaç vermişlerdi 12 saat emziremezsin 3 saatte bir sağ dök demişlerdi