Selamlar sevgili anneler. 6 ay 5 günlük kızım var. Yaklaşık 1 haftadır uyumadan önce uzun süreli ağlıyor. Zor sakinleşip uyuyor önceden böyle değildi. Sanki ağrısı var gibi ağlıyor. Bi kaç gündür sürekli sol kulağını çekiyor. Bugün sağlık ocağına götürdm doktor pek bisey olmadıgını söyledi yinede damla yazdı. Benimle aynı durumda olan var mı ? Atak mı ? Diş mi ? Kulak enfeksiyonu mu ben gerçekten anlamadım