Kızlar oğlum 3 yaş 8 aylık devlet anaokuluna başladı.Ama masa başına oturmak istemiyormuş çok boyama felan pek yapmıyor.Evdede yaptirdigimda hemen kalkmak istiyorr ya da boyarken kağıdına değilde başka yere bakiyorr.Ama hareketli oyunları seviyor katılıyor şarkı felan parmak oyunu yapılsa seviyor ama genelde de hep masada boyama yaptırıyor öğretmenleri ve oğlumda istemiyor nasıl alistirabilirim.Birde sınıfın kapısı açık kalsın istiyor hep kapanınca ağlıyor ya da sürekli öğretmenine açık kalsın diyormuş ne yapabilirm bana çözüm üretin lütfen artık çok yoruldum.Evde masada etkinlik yaptırdigimda sürekli yanında oturmam lazım öyle yapıyor kalktığımda o da kalkıyor.Okulda da öğretmen arkamı dondugum gibi bırakmış boyamayı diyor