sudenaz0 rozeriin erkek annesi olsaydım asla düşünmezdim fiyat olarak da çok makul görünüş olarak da çok tarz, Kız annesiyim😅bol satışlarınız olsun üste çıkmasını desteklemek için yorumumu yazmıştım❤️
rozeriin sudenaz0 bu arada bende kız annesiyim kahverengi kızımın bazen erkek ürünleri çok tarz oluyor giydiriyorum😄