seda__erdgn Bebegim 2,5 aylık aşı olduk ve artık uyumuyor yarım saat uyuyup uyanıyor neden acaba acil destek
dygskerem seda__erdgn hmm genelde aynı gün içindi geciyor ama 8. Hafta atağı var bizim zor geçmişti uyumuyordu odur