Anne202325 canım bizde yeni bıraktık 1 hafta oldu çok şükür oğlumda bağımlı gibiydi otururken oğlum emziğini koparttı dişiyle geri öyle emmeye başladı baktı ki emilmiyor bende koptu bu artık bir çöpe at dedim attı sonra o gün boyu sordu emzik diye bende kopmuştu ya dedim attık dedim koptu dedi sonra gece uyuturken uyku arkadaşına sarıldı biraz zorlandık ama uyurken şimdi sormuyor artık Darısı size inşallah deneyin bi böyle soracak emzik diye ağlayacak ama atmayın koptu bak emilmiyor deyin yedekte dursun tabi emzik çok ağlarsa artk gece verirsnz sadece gün boyu da emziği kaldırıranz görmeyeceği yere kayboldu falan deyip kandırırsnz