Sinirden üzüntüden karışık suan aglıyorum. Hamileyim bir de inanın o kadar yoruldum ki. 4 bucuk yasındaki cocugum geceleri çiş yapmıyordu 2 aydır çiş yapıyor altına kızmayın etmeyin geçer diyolar kızmasan ne olur her gün nevresim değiştir yıka bıktım ya ben kaldırmayı denedim cogu kez bu defada ben kaldırmadan yapmıs oluyor. Uyuyalı 1 saat olmadı az onde çiş kaçırmış ki çişimi yapıp yatırıyorum o öfkeyle bagırarak uyandırdım onuda üzdüm agladı üstünğ değiştirdim söylene söylene öfkemden inanın cok yıprandım cogu kez güzellikle anlatıyorum yada birsey demiyorum bile bazen böyle geliyolar simdi onuda üzdün diye aglıyorum napıcam ben nasıl biticek bu