duruzehrak ben 4 Gundur kestim bugun 5. Gece olacak. Cok zor ama. Yanı sureklı uyanıyordu emmek ıcın. Sımdı de uykuya gecıs ler inanılmaz zor asırı aglıyor alısma sını bekliyorum ama biraz daha dayanıp olmazsa farklı sekılde uyıtucam sanırım yine uyanıyor ama eskisi kadar degıl 10 kere uyanıyosa 5 kere uyanıyo