betul912_ Bende bu dediklerinizi söylüyorum işte deterjanlar ortak alınsın diyorum herkes çalışıyor kimden alayım diyor suyu deterjanı halbuki binadaki herkes çalışmıyor keza çalışsada banane hepsinin kapısının önü siliniyor. Korkulukları vs silmiyor, süpürmüyor yıllanmış bir paspas almış eline onunla her katı siliyor suyu dökmüyor ya da katlardan su istemiyor. Bende 5 lik su koysunlar kapılarına dedim ben öyle yaptığım halde deterjan ve su için kapımı çalıyor defalarca uyardım herşeyi ben veriyorsam merdiven parası ben niye ödüyorum diye sonuç Allah’ın suyuymuş ben hatalı oldum yani bende ben Allahın suyuna fatura ödüyorum siz ödemiyormusunuz dedim. Bu arada kendisinin de kendi evi ben kiracıyım kendisi de deterjan koyabilir kovaya ama benim kocam aşek gibi çalışıyor milletemi yedircem borç ödüyoruz biz diyor. Ev sahibim köyde şuan gelsin konuşucam binanın enayisi ben miyim ev sahibine de söylemiştim verme öyle şey mi olur demişti. Bu arada 1 yıl olacak buraya taşınalı Allah nasip ederse kendi evimiz müteahhitte yapılınca çıkıcam zaten bu pis binadan. Taşındığımız dönemde de geleli 2 hafta olmuş merdiven parası almaya bizim kata çıkıyormuş ev sahibim alt katımda o görmüş sormuş merdiven parası alıcam diyince onlar daha yeni taşındı alma onlardan demiş sen sildin mi ev boşken orayı demiş yok silmedim demiş kadın alışmış bedavadan para toplamaya.